Welkom op mijn reisblog!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Reislogger:
    10 augustus 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Winnie:
    Leuk om je te volgen!!
    Benieuwd naar de eerste foto's van de campus, franklin pierce university en natuurlijk je hockeyteam!
    Xxxx
  3. Monique:
    Lieve Feline ik kijk graag met je mee. Trots op jou Monkie
  4. Beigitte:
    14 augustus 2018
    Feline wat leuk dat je een reisblog bij gaat houden. Ook ik ben heel benieuwd naar je ervaringen in de VS. Heel veel plezier
    Groetjes Brigitte
  5. Bep Coenen:
    14 augustus 2018
    Natuurlijk lieve schat wil ik op de hoogte blijven van al je belevenissen. Ben zo trots op je. Heel veel succes met de hockey en je studie. Dikke zoen💋🍀
  6. Anja van weijeb:
    Hoi Feline
    Leuk dat je een blog gaat bijhouden. Ik Kees graag met je mee!
  7. Oma van Doorn:
    14 augustus 2018
    Lieve schat, ga je volgen, hoop dat je een fijne studie tegemort gaat en al was de start vertraagd we gaan gewoon door he lieverd? Succes
  8. Laura:
    14 augustus 2018
    Jaaaa je bent er. Ik ken jou niet en jij mij ook niet. Ik ben de zus van vivienne en vriendin van je mams. Hele fijne tijd.. amerikaanse feut...
  9. Katja:
    15 augustus 2018
    Hey lieverd, ik ga je zeker volgen. Geniet ervan ondanks je rotte start. Kijk uit naar je volgende blog. Xxx
  10. Oma van Doorn:
    16 augustus 2018
    Ben je al een beetje inge burgerd lieverd. We waren opgelucht dat het vlieg-avontuur voorbij was en je in USA bent, xxXXx
  11. Feline:
    22 augustus 2018
    Hey iedereen, super leuk dat jullie me allemaal willen volgen in dit geweldige avontuur!!